Trött!

åååh jag är så sjukt trött nu!
helgen har bestått av jobb, polare och fest.

har jobbat fredag,lördag och söndag och under fredagen och lördagen har det varit det årliga Klippan Festen där jag bor, så har varit där och kollat läget med thour och company. Träffade lite folk och tog nån öl.. trevligt!
Jag vill också ta i akt att säga grattis till min kusin Martin som fyller 20år idag, grattis! och även säga grattis till Emma som också fyllt 20år!

jag har också kommit på att jag måste inhandla lite nya brallor snarast! Sommaren är ju snart slut så då behöver man byxor!
Ska nog försöka shoppa in 2-4 par nu i veckorna, pepp på det! :)

nu orkar jag inte sitta här mer.. time to do something babes, ciaaao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: den e underbar

2009-08-02 @ 14:02:53
URL: http://amalaj.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

fullt upp!

2009-08-02 @ 14:57:41
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0